INFORMAȚII GENERALE

H & SEQ Total Consulting acordă o atenție deosebită protecției datelor cu caracter personal. H & SEQ Total Consulting garantează administrarea tuturor datelor cu caracter personal ale utilizatorului înregistrat în condiții care asigură securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor persoanelor vizare. În principial, H & SEQ Total Consulting colectează și stochează doar acele informaţii ce sunt necesare pentru desfăşurarea relaţiilor de afaceri.

În cadrul acestei declaraţii de protecţie a datelor cu caracter personal dorim să vă informăm cu privire la modul în care noi asigurăm protecţia datelor care ne sunt comunicate de către dumneavoastră.

Protecţia datelor cu caracter personal, precum nume, prenume, dată de naștere, adresă poștală, adresă de e-mail, parolă, date bancare, numere de telefon (mobil), date de identificare ale clientului persoană juridică, este pentru noi un aspect pe care punem un mare preţ.

Datele cu caracter personal sunt colectate, stocate, prelucrate şi utilizate de către H & SEQ Total Consulting conform legislaţiei în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal din România, inclusiv conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată (“Legea nr. 677/2001”), ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicațiilor electronice și ale Ordinului Avocatului Poporului nr. 52 din 18 aprilie 2002 privind aprobarea cerinţelor minime de securitate a prelucrărilor de date cu caracter personal.

Colectarea, stocarea și prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal se efectuează numai dacă v-ați exprimat acordul, de exemplu în cadrul înscrierii la Newsletter sau a participării la sondaje, concursuri sau în cadrul procesării unei comenzi online. H & SEQ Total Consulting foloseşte aceste informaţii în măsura în care ele sunt necesare pentru ca relaţiile comerciale să se deruleze în foarte bune condiţii.În orice caz, H & SEQ Total Consulting vă asigură că datele cu caracter personal comunicate în cadrul acestui site nu vor fi utilizate fără consimțământul dumneavoastră, exprimat de dumneavoastră conform celor de mai jos. Doar dumneavoastră decideţi în ce măsură datele dumneavoastră cu caracter personal sunt făcute cunoscute – de exemplu, în cadrul procesului de înregistrare sau a prelucrării comenzilor online.

CLAUZA

În situaţia în care o dispoziţie din politica de protecție a datelor cu caracter personal nu are efect, aceasta se înlocuiește și se completează cu prevederile legale în vigoare. Valabilitatea tuturor celorlalte dispoziţii din politica de protecție a datelor cu caracter personal nu va fi afectată.

SIGURANȚA DATELOR

Pentru a asigura o derulare corectă şi rapidă a platformei infomanagement.ro (inclusiv sistemul electronic de management al proiectelor) şi a serviciilor de administrare şi mentenanta, H & SEQ Total Consulting utilizează Prelucrarea electronică a datelor (EDV).Legea nr. 677/2001 permite utilizarea datelor cu caracter personal dacă acest lucru este necesar în vederea executării unui contract sau antecontract la care persoana vizată este parte ori în vederea luării unor măsuri, la cererea persoanei vizate, înaintea încheierii unui contract sau antecontract sau în vederea realizării unui interes legitim al operatorului sau al terţului căruia îi sunt dezvăluite datele, cu condiţia ca acest interes să nu prejudicieze interesul sau drepturile şi libertăţile fundamentale ale persoanei vizate.

În cadrul H & SEQ Total Consulting protecţia şi siguranţa datelor joacă un rol important. Mai departe găsiți directivele noastre cu privire la politica de protecţie a datelor dumneavoastră cu caracter personal.

POLITICA DE PROTECȚIE A DATELOR

H & SEQ Total Consulting vă respectă sfera privată. Societatea noastră colectează, stochează şi utilizează datele cu caracter personal doar în conformitate cu legislaţia în vigoare. Datele dumneavoastră sunt folosite doar cu acordul dumneavoastră pentru întreţinerea şi consolidarea relaţiei noastre de afaceri cu dumneavoastră, de exemplu pentru a prelucra comenzile online şi pentru a vă oferi servicii de asistenţă şi service sau pentru a vă putea trimite oferte şi informaţii despre produse, servicii sau companie.

H & SEQ Total Consulting nu furnizează datele dumneavoastră cu caracter personal către terţi, cu exceptia partenerilor contractuali si a furnizorilor de servicii. Transmiterea datelor către alte societăți care nu aparţin H & SEQ Total Consulting se efectuează doar în conformitate cu prevederile legale în vigoare şi doar cu acordul dumneavoastră. Aceste societăți se obligă să respecte obligaţiile contractuale pe care noi le avem cu dumneavoastră şi să urmeze politica noastră de protecţie a datelor.

De asemenea, puteţi să aflaţi în orice moment ce date cu caracter personal deţine H & SEQ Total Consulting despre dumneavoastră şi puteţi cere să fie modificate sau şterse. Misiunea noastră este să asigurăm cel mai mare grad de securitate şi confidenţialitate.

FOLOSIREA DATELOR STOCATE

H & SEQ Total Consulting procesează doar anumite date cu caracter personal. Astfel de date sunt necesare pentru a prelucra comenzile dumneavoastră online, pentru a asigura derularea activităţilor comerciale, pentru a presta servicii de asistenţă şi suport tehnic, pentru a răspunde întrebărilor dumneavoastră sau pentru a vă putea contacta la cerere.

Din acest motiv poate fi necesar să ne furnizaţi următoarele informaţii: nume, prenume, dată de naștere, adresă poștală, adresă de e-mail, număr de telefon, date de identificare ale clientului persoană juridică, număr client, număr comandă, iar pentru tranzacţiile cu H & SEQ Total Consulting: date bancare şi alte informaţii necesare pentru efectuarea documentelor fiscale sau contractuale sau pentru oferte şi servicii.

H & SEQ Total Consulting foloseşte datele dumneavoastră doar în scopuri bine prestabilite.Datele dumneavoastră sunt tratate cu confidenţialitate şi sunt stocate şi folosite doar în scopurile generale de mai jos sau în alte scopuri admise prin lege, cum ar fi:

• Prelucrarea comenzilor dumneavoastră online sau prestarea serviciilor solicitate
• Îndeplinirea condiţiilor privind serviciile oferite
• Contact cu dumneavoastră
• Reclamă, marketing, marketing direct și publicitate

TRANSMITEREA DATELOR

Datele dumneavoastră pot fi transmise către alte departamente, angajaţi sau parteneri de afaceri ai H & SEQ Total Consulting, furnizori de servicii precum furnizorul de servicii de curierat – FAN Courier, parteneri de marketing – MailChimp Newsletter, SendinBlue sau procesatorul de plăți online, care prestează servicii pentru H & SEQ Total Consulting.

H & SEQ Total Consulting se asigură că informaţiile sunt folosite doar în limitele acordului dumneavoastră pentru serviciile ce sunt prestate de către furnizorii în cauză pentru H & SEQ Total Consulting şi că acestea sunt tratate cu confidențialitate.

H & SEQ Total Consulting va transmite datele dumneavoastră cu caracter personal și în măsura în care legea aplicabilă o permite sau atunci când o decizie a unui instanţe de judecată sau a unei autorităţi impune acest lucru sau pentru a asigura faptul că respectăm depozițiile legale.

H & SEQ Total Consulting furnizează datele dumneavoastră către companii străine în scopuri de marketing doar cu acordul dumneavoastră.

DE CE FOLOSIM DATELE?

Dorim să îmbunătăţim continuu oferta noastră şi să facem oferta online mai atractivă pentru dumneavoastră. Doar când ştim ce subdomenii ale paginii noastre de internet sunt accesate cel mai des şi vizionate pentru perioade mai îndelungate, putem să perfecţionăm conţinutul paginilor de internet infomanagement.ro conform pretenţiilor dumneavoastră.

Datele cu caracter personal sunt folosite de către H & SEQ Total Consulting doar în măsura necesară în care este nevoie pentru administrarea tehnică a paginilor web, administrarea clienţilor, procesarea comenzilor online, în scopuri de marketing şi pentru chestionare despre servicii sau pentru aducerea la îndeplinire a condiţiilor privind produsele şi serviciile H & SEQ Total Consulting sau pentru a vă contacta. Cu cât vă înţelegem mai bine dorinţele, cu atât mai repede veţi găsi dumneavoastră informaţiile dorite pe paginile noastre de internet.

NEWSLETTER

În măsura în care doriţi acest lucru, noi vă putem trimite informaţii despre toată gama de produse şi servicii sau vă înştiinţăm despre cele mai interesante oferte.

Aceste informaţii pot să cuprindă referinţe la oferte, produse şi servicii noi. Atunci când vă abonați la Newsletter-ul infomanagement.ro sunteți de acord cu utilizarea datelor dumneavoastră în scopul de a vă trimite informații privind produsele și ofertele noastre.

Pentru abonarea la acest Newsletter, H & SEQ Total Consulting folosește dubla metodă de înscriere. Într-o primă etapă, va trebui să confirmați în mod explicit că doriți să vi se activeze acest serviciu și să introduceți numele și prenumele dumneavoastră și adresa de e-mail. Vă vom trimite apoi un mesaj de notificare la adresa de e-mail introdusă, în care vă solicităm să activați link-ul transmis prin e-mail, în cazul în care doriți să primiți Newsletter-ul nostru.Dacă la un moment dat nu veţi mai dori să primiţi aceste informaţii de la noi aveţi posibilitatea să vă dezabonaţi de la recepţionarea oricărui newsletter. Pentru aceasta, trebuie doar să vă introduceţi adresa de e-mail la “Dezabonare Newsletter” şi din acel moment nu veţi mai primi de la noi niciun e-mail.

CUM SUNT PROTEJATE DATELE?

H & SEQ Total Consulting se îngrijeşte cu stricteţe ca datele colectate de la clienţi să fie păstrate în deplină siguranţă. În momentul în care folositi zona de acces pe baza de nume de utilizator si parola, datele dumneavoastră ne sunt transmise.

Pentru a evita accesarea acestor date de către persoane neautorizate, H & SEQ Total Consulting aplică măsuri de securitate standard pentru browser-ul dumneavoastră – aşa-numita codificare* SSL (secure-socket-layer). Această tehnică este cea mai comună şi sigură metodă de transmitere a datelor pe internet. Ea este utilizată întotdeauna când sunt transmise date confidenţiale.

După cum este detaliat mai sus, prin procedura de codificare SSL ( Secure Socket Layer) sunt protejate datele pe care un client le trimite prin internet către infomanagement.ro . Puteţi recunoaşte conexiunile securizate, în general, prin indicarea în bara de sus a ferestrei paginii de internet accesate care începe cu « https:// », respectiv a unui lacăt inchis. SSL asigură trei niveluri de protecție:

• Datele de intrare ce trebuie transmise sunt codificate.
• Se asigură că formularul este trimis doar serverului de către care a fost deschis.
• Se verifică dacă datele au ajuns la destinatarul corespunzător complete și nemodificate.

UTILIZAREA REȚELEI FACEBOOK

Pe aceste pagini de internet sunt utilizate plugin-uri ale rețelei sociale facebook.com, administrate de către Facebook Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, USA (“Facebook”).

Dacă accesați paginile noastre de internet prevăzute cu un astfel de plugin se va crea o legătură către serverele Facebook. Prin aceasta se transmite serverului Facebook informaţia privind paginile noastre de internet pe care dumneavoastră le-aţi vizitat. Dacă sunteţi autentificat ca membru al reţelei Facebook, atunci Facebook va asocia această informaţie contului dumneavoastră personal de utilizator Facebook.

În cazul folosirii funcţiilor plugin-ului (de ex. clic pe butonul „Îmi place“, exprimarea unui comentariu) şi aceste informaţii vor fi atribuite contului dumneavoastră de Facebook. Dacă nu doriţi ca Facebook să colecteze informaţii despre dumneavoastră în timpul prezenţei dumneavoastră pe paginile noastre de internet, trebuie să vă delogaţi din contul de Facebook înainte de a vizita paginile noastre.

Nu avem nicio influenţă asupra tipului și volumului de date pe care Facebook îl culege cu ajutorul acestui plugin şi de aceea vă informăm potrivit cu nivelul nostru de cunoaştere a politicilor stabilite și folosite de Facebook. Mai multe informaţii despre culegerea şi utilizarea datelor prin intermediul Facebook, despre drepturile dumneavoastră în legătură cu această practică şi posibilităţile de protecţie a sferei dumneavoastră private găsiţi în instrucţiunile privind protecţia datelor la adresa www.facebook.com/about/privacy/.

În momentul utilizării reţelei Facebook sunt transmise date tehnice necesare ale utilizatorului către Facebook. Toate activităţile pe care utilizatorul le desfăşoară în cadrul portalului sunt vizibile şi pot fi urmărite de către Facebook.

UTILIZAREA PIXEL-ULUI FACEBOOK

Site-ul infomanagement.ro utilizează pixelul Facebook, care este operat de către Facebook Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, SUA. Acest instrument permite colectarea de date care servesc la crearea profilelor de utilizator, la construirea audiențelor și la primirea de informații detaliate despre modul în care utilizatorii folosesc site-ul H & SEQ Total Consulting.

Informațiile privind pixelul Facebook și modul de operare a acestuia puteți găsi la adresa https://ro-ro.facebook.com/business/help/651294705016616.

Datele colectate sunt anonime si sunt salvate și prelucrate de către Facebook, conform politicii proprii Facebook. În cazul în care utilizatorii sunt conectați la Facebook, Facebook poate conecta datele cu contul dumneavoastră de Facebook și le poate utiliza în conformitate cu politicile sale de confidențialitate de la adresa: https://ro-ro.facebook.com/privacy/explanation.

Urmărirea conversiilor permite Facebook să vă afișeze reclame ale partenerilor acestuia în interiorul și în afara paginii dumneavoastră de Facebook.

NOTA DE INFORMARE

H & SEQ Total Consulting, în cadrul activităților de procesare operatiuni online sau înscrieri la Newsletter, a activităților de asigurare a serviciilor clienți prin intermediul sistemului liniei telefonice sau a activităților de reclamă / marketing / publicitate și marketing direct, prelucrează date care includ numele și prenumele utilizatorului, sexul, data și locul nașterii, date din certificatul de înmatriculare în cazul utilizatorului persoană juridică, telefon, adresa de domiciliu / reședință, e-mail, date bancare, număr de client, număr de contract, număr de înregistrare a reclamației etc.

Prin completarea formularelor cu date cu caracter personal, prin includerea datelor cu caracter personal existente deja in profilele media ale utilizatorului sau prin includerea datelor cu caracter personal existente in medii precum dar fără a se limita la paginile de web, Facebook, Youtube, Twitter, Instagram, Google+ ale H & SEQ Total Consulting, inclusiv în urma creării unor conturi sau abonarea la aceste site-uri sau la alte site-uri similare sau prin utilizarea oricăror aplicații de mobil care colectează și prelucrează date cu caracter personal, utilizatorul este de acord că datele furnizate vor fi colectate / procesate de H & SEQ Total Consulting în scopurile menționate mai sus.

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările ulterioare (denumită în continuare „Legea Protecției Datelor”), aveți dreptul să solicitați: (i) informații cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal; (ii) să interveniți asupra datelor referitoare la dumneavoastră; (iii) o copie privind datele dumneavoastră cu caracter personal; (iv) corectarea, modificarea, actualizarea și ștergerea datelor relevante precum și o suspendare temporară a prelucrării datelor; şi (v) să vă apărați drepturile conferite în baza Legii Protecției Datelor în fața unei instanțe de judecată. Drepturile menționate anterior urmează să fie exercitate în maniera prevăzută de Legea Protecției Datelor și se vor aplica, printre altele, în caz de prelucrare neautorizată a datelor.

Dacă aveți întrebări privind utilizarea informațiilor referitoare la dumneavoastră, inclusiv posibilitatea de a le accesa, rectifica sau bloca, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la adresa de e-mail office@infomanagement.ro.

DREPTURI

Conform Legii nr. 667/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, aveţi dreptul să cereţi informaţii despre datele dumneavoastră de client. La cerere şi într-un interval adecvat de timp vă informăm despre felul datelor stocate, scopul stocării şi despre posibilii destinatari.

La cererea dumneavoastră scrisă şi într-un interval adecvat de timp corectăm, ştergem şi / sau blocăm informațiile personale de la prelucrarea ulterioară, dacă aceste date se dovedesc a fi false, incomplete sau irelevante pentru prelucrare.

Dacă aveți întrebări privind utilizarea informațiilor referitoare la dumneavoastră, inclusiv posibilitatea de a le accesa, rectifica sau bloca, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la adresa de e-mail office@infomanagement.ro

PAGINI STRĂINE

Vă rugăm să ţineţi cont că alte pagini Web, chiar şi cele care pot fi deschise de pe pagina noastră de internet, de ex. printr-un hyperlink*, pot înregistra de asemenea date cu caracter personal despre dumneavoastră. Politica noastră de protecţie a datelor nu se raportează la practica de protecţie a datelor a paginilor web străine sau externe site-ului infomanagement.ro.

* În cazul Prelucrării electronice a datelor, termenii Hyperlink respectiv Link se referă la un element de trimitere sau de legătură cu documente-Hypertext. De exemplu, când cineva se află pe o pagină de internet, printr-un clic pe un Hyperlink sau Link se încarcă o nouă pagină de internet în browser-ul Web, ce conţine alte informaţii despre noţiunea din Hyperlink sau se află în legătură cu hyperlinkul. Întreaga structură a internetului se bazează pe hyperlinkuri sau linkuri. Un hyperlink sau un link se recunoaşte într-un browser web prin aceasta că ipostaza cursorului se schimbă dintr-o săgeată într-o mână. Rolul unui Hyperlink este de a facilita “navigarea” în interiorul unui Hypertext şi este o modalitate simplă de a face referire la alte informaţii.

ACTUALIZĂRI ȘI RĂSPUNDERE

Părţi ale acestei declaraţii privind protecţia datelor cu caracter personal pot fi modificate sau actualizate de către noi fără ca dumneavoastră să fiţi înştiinţat(ă) în prealabil. Vă rugăm să consultaţi de fiecare dată declaraţia privind protecţia datelor înainte de a accepta ofertele noastre, pentru a fi la curent cu eventualele modificări sau actualizări.

Website-ul nostru conţine legături (link-uri) către pagini de internet externe, de ex. furnizorul serviciilor de plată, asupra conţinutului cărora H & SEQ Total Consulting nu are nicio influentă. Pentru conținutul acestor pagini este responsabil exclusiv ofertantul respectiv. Dacă se dovedeşte că pe aceste pagini externe au loc încălcări ale legii, H & SEQ Total Consulting va solicita colaborarea utilizatorilor pentru a putea elimina legătura la paginile respective.

SUS